اعزام پرستار به بیمارستان از طرف مراکز خدمات پرستاری هیراد در منزل امروزه یکی از بزرگترین دغدغه ها است که میتوانید با مشاوره و استخدام پرستار مریض در زمان و وقت خود بسیار صرفه جویی کنید . نگهدار بیمار برای بیمارستان یکی از کار های مفید است که به بهبود درمان بیماری شما در بیمارستان کمک میکند و این کار را خدمات پرستاری هیراد به خوبی انجام میدهد و مناسب با شرایط بیمار شما پرستار برای شما انتخاب میکند.

درخواست همراه بیمار

افراد به علت مشغله زیاد گاهی نمی توانند آن طور که باید از بیماران خود در بیمارستان نگهداری کنند و به فکر پرستار بیمار برای بیمارستان  میشوند که این کار خیلی در سرعت کار به شما کمک میکند و میتوانید به کارهای خود رسیده کنید و دیگر نگران نگهداری و مراقبت از بیمار خود که در بیمارستان است نباشید.

پرستار بیمار برای بیمارستان باید صبور باشد و به بیمار کمک نماید

پرستار بیمار برای بیمارستان

۲ دلیل اصلی استفاده از سرویس اعزام پر ستار بیمار برای بیمارستان

دلیل اول

به زندگی پرمشغله امروز برمی گردد. اکثر اعضای خانواده به دلیل کار و کمبود وقت در روزمره نمی توانند از بیمار در بیمارستان مراقبت کنند. از طرفی شاید تعداد مراقبین کم باشد و حتی ناچار به شیفت های طولانی در مراقبت از بیمار در بیمارستان باشند که این امر؛ خود باعث نگرانی هایی در افراد و خانواده ها می گردد.

به دلیل آلوده بودن محیط بیمارستان، افراد دغدغه بیمار شدن را دارند که این نیز امر بسیار مهمی در سلامت مراقب بیمار است. مورد بعدی خستگی ناشی از پرستاری در بیمارستان برای مدت طولانی می باشد که به هر حال روی زندگی افراد تاثیر می گذارد.

و اما دلیل دوم

به علت کمبود تعداد پرستاران در بیمارستان شاید نگهداری خوبی از بیماران در بیمارستان نشود و صفر تا صد خدمات پرستاری انجام نگردد. به همین علت از همراه بیمار درخواست می گردد تا برای مراقبت بیشتر کنار بیمار خود بمانند.

نیاز به وجود یک فرد متخصص در زمینه پرستاری و پرستاری از بیمار است. پدیده همراهی بیمار توسط افرادی معمولی و اصولا یکی از اعضای خانواده، یک پدیده غیرعلمی است. چرا که یک پرستار همراه بیمار می بایستی دارای تخصص های پرستاری باشد.

اصول تعداد پرستار در بیمارستان در سطح جهانی این گونه است که تعداد پرستاران با تعداد تخت در بیمارستان سنجیده می شود. و اگر بیمارستانی تعداد پرستارانش از این استاندارد کمتر باشد بهترین کار اعزام مراقب بیمار به بیمارستان است که توسط مراکز خدمات پرستاری در منزل صورت می گیرد.

مراقب بیمار در بیمارستان

خدمات پرستاری در منزل هیراد نیز یکی از خدماتی که ارائه می دهد اعزام پرستارانی متخصص و با سابقه با توجه به نیاز بیمار است. از این سو می توانید با شماره تلفن های این مرکز تماس و یا از طریق اپلیکیشن خدمات مورد نیاز خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت مشاوران با شما تماس بگیرند.

پرستار بیمار برای بیمارستان چه کسی است و باید دارای چه مهارت هایی باشد؟

به فردی که وظیفه مراقبت و نگهداری از بیمار به صورت حرفه ای و یا معمولی را دارد، پرستار بیمار  می گویند. پرستاری که از سوی مراکز خدمات پرستاری به بیمارستان جهت مراقبت از بیمار اعزام می شوند  پرستار بیمار برای بیمارستان می گویند که بایستی دارای ویژگی های زیر باشند.

ویژگی های یک پرستار بیمارستان برای بیمار ویژه

  • دارای مهارت های ارتباطی خوب باشد.
  • دارای درک بالا و صبر و حوصله باشد.
  • منعطف باشد.
  • فشار کاری را تحمل کند.
  • در مواقع حساس دارای واکنش های سریع و قدرت تصمیم گیری درست باشد.
  • در هیچ شرایطی مضطرب نشود و آرامش داشته باشد.
  • متخصص در حوزه پرستاری از بیمار باشد.

اعزام پرستار به بیمارستان

خدمات قابل ارائه در امرپرستار بیمار برای بیمارستان برای بیمار ویژه

[ اعزام پرستار به بیمارستان

تمام بیماران به خصوص بیماران سالمند و ناتوان در بیمارستان نیازمند یک پرستار و همیار در بیمارستان هستند. خدمات پرستاری در منزل با توجه به نیاز خانواده ها اقدام به اعزام پرستار به بیمارستان می کند که پیرو آن خدماتی را ارائه می دهد. برخی از خدمات قابل ارائه شامل موارد زیر هستند:

  • اعزام همراه و پرستار باسابقه و آشنا به امور بيمارستاني،‌ مراقبت و همراهي بيمار در بيمارستان
  • اعزام همراه و پرستار تمام وقت،‌ نيمه وقت، روزانه، شبانه و شبانه روزي
  • اعزام نگهدار بیمار برای بیمارستان جهت بيماران بستري در بخش هاي مختلف و اورژانس بيمارستان
  • اعزام  پرستار خانم يا آقا جهت مراقبت از بيماران و سالمندان
  • كنترل و نظارت بر مصرف به موقع دارو های بیمار
  • کنترل و دقت روی تمام شدن سرم بیمار، پر شدن مخزن سوند و غیره
  • كنترل و نظارت بر شرايط و علائم حياتي بيمار و اطلاع رساني به موقع به پرستاران بيمارستان
  • كمك به بيمار براي استفاده از سرويس بهداشتي، استحمام، تعويض پوشك در صورت پوشکی بودن بیمار
  • همراهي و كمك به بيمار در هنگام  انتقال بيمار به بخش هاي راديولوژي ، MRI، نوار قلب،‌اكو و غیره
  • اعزام پرستار حرفه اي، بهيار و كمك بهيار و مراقب معمولي خانم يا آقا با توجه به نيازهاي بيمار
  • انجام كارهاي اداري بيمار در بيمارستان، تكميل پرونده و انجام امور ترخيص
  • همراهي بيماران بي تاب و بي قرار، بيماران تصادفي، ضايعه نخاعي، آلزايمري، انواع شكستگي، ام اس ،سكته مغزي، بيماران داراي اختلالات بلع، حركتي و بیماران پارکینسونی
  • پرستاری از بیماران معلول و دارای ویلچر
  • پرستاری از بیماران اعصاب و روان
  • پرستاری از بیماران جراحی شده
  •  پرستاری از بیماران CCU
  • پرستاری از بیماران ICU
  • پرستاری از بیماران سرطانی و …

 قیمت پرستار در بیمارستان

قیمت پرستار در بیمارستان به عوامل مختلفی بستگی دارد :
۱-شرایط بیمار
۲-وزن
۳- توانایی حرکت
۴کارهای تخصصی
۵-شرایط حیاطی و …….

خدمات پرستاری

خدمات پرستاری هیراد با تجربه چند ساله در زمینه پرستاری و نگهداری از بیماران بهترین انتخاب را برای اعزام وپرستار برای بیمار شما در نظر میگیرد و بهترین نتیجه را با شرایط بیمار شما سنجیده و ارسال میکند.

شما همچنین میتوانید با دانلود و استفاده از اپلیکیشن خدمات پرستاری هیراد، پرستار خود را برای بیمار خود استخدام کنید و از مزیت‌های دیگر اپلیکیشن مانند تزریقات،انجام کارهای منزل استفاده کنید.

جهت دانلود  با مراجعه به برنامه کافه بازار و مایکت خواهید توانست این اپلیکیشن را دانلود نماید

مرکز پرستاری

هیراد یکی از بهترین و برترین مراکز خدمات پرستاری در تهران است.مرکز پرستاری هیراد دارای سه شعبه در شمال،شرق و غرب تهران به منظور خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز است.مرکز پرستاری هیراد سعی دارد با کادری با تجربه و ماهر برای نگهداری و مراقبت از سالمند و کودک در منزل با سابقه درخشان و رضایت مشتریان است.

مرکز خدمات پرستاری هیراد

مرکز پرستاری هیراد اولین مرکز آنلاین پرستاری در تهران با داشتن اپلیکیشن و اپلیکیشن تحت وب برای دسترسی سریع تر شما مشتریان عزیز است.مرکز پرستاری هیراد با پیشتیبانی شبانه روزی و آنلاین برای رسیدگی به مشکلات شما و به فکر رفع مشکلات به وجود آمده شما مشتریان است.

مرکز پرستاری هیراد به شما این اطمینان را میدهد که برقبال پرستار سالمند و کودکی که برای شما انتخاب میکند دلسوزترین و مقروم به صرفه ترین را برای سالمند و کودک شما اعزام میکند.

همیار بیمار در بیمارستان

پرستار بیمار در بیمارستان