مرکز خدمات پرستاری در شرق تهران آماده ارائه خدمات مفید پزشکی، پرستاری و امور منزل برای همشهریان ساکن شرق تهران که نیاز به این گونه خدمات دارند می باشد.

اگر ساکن شرق تهران هستید؛ مرکز خدمات پرستاری  در شرق تهران هیراد آماده خدمت رسانی به شماست تا مشکلاتی از قبیل اتلاف زمان و هزینه با توجه به شرایط سخت تردد در تهران از مناطق دیگر آن را رفع کند.

افرادی که به علت سالخوردگی یا بیماری توانایی رفت و آمد و انجام امور پزشکی را ندارند به راحتی می توانند از خدمات پرستاری در منزل استفاده کنند.

مرکز خدمات پرستاری در شرق تهران

مراکز معتبر خدمات پرستاری در منزل با به کارگیری افرادی متخصص و باسابقه جهت رفاه حال عزیزانی که توانایی لازم برای مراجعه به موقع و منظم به مراکز درمانی را ندارند همکاری لازم را خواهند داشت.

شما تنها با یک جستجو در مرورگر و یا نصب اپلیکیشن خدمات پرستاری هیراد به راحتی می توانید درخواست خود را بدون مراجعه حضوری ثبت کرده و کارشناسان این مرکز، افرادی متخصص در مهارت هایی که مدنظر شما است را در کمتر از ۲۴ ساعت معرفی خواهند کرد.

در این مقاله قصد داریم درمورد خدمات پرستاری در شرق تهران بپردازیم:

مرکز خدمات پرستاری در شرق تهران

انواع پرستاری در شرق تهران

[ خدمات پرستاری در شرق تهران

این مرکز خدمات متنوعی در خصوص پرستاری در منزل، انجام آزمایشات و یا ارائه تجهیزات پزشکی و حتی خدمات مربوط به امور نظافت منزل را به صورت نیمه وقت و یا تمام وقت به کاربران خود ارائه می دهد.

نگهداری از کودک شما در خدمات پرستاری شرق

در دنیای امروز و با مشغله کاری فراوان، شاید والدین به علت کار در بیرون از منزل و یا برنامه های دیگر زندگی، نتوانند به صورت تمام وقت در منزل از فرزند خود مراقبت کنند. در این زمان آن ها دو راه در پیش رو دارند؛ یا فرزند خود را به مهد کودک ها بسپارند و یا پرستاری در منزل برای آن ها استخدام کنند.

بسیاری از والدین در صورت پیدا کردن مرکزی معتبر و بالطبع پرستاری باسابقه، مهربان، متخصص و به ویژه قابل اعتماد راه دوم را برمی گزینند. این انتخاب از عوامل متعددی ناشی می شود که به طور خلاصه می توان به بعضی از آن ها اشاره کرد.

به طور مثال هنگام بیماری فرزند، دیگر نمی توان او را به مهد برد و در این زمان باید پرستاری مراقب او در خانه باشد. یا هنگام شیوع بیماری های خاص در جامعه بهترین کار این است که کودک به مکان های شلوغ نرود. ممکن است کودکان دیگری در مهد دچار بیماری واگیردار مانند سرماخوردگی، آنفولانزا و غیره باشند که در صورت بی احتیاطی خیلی سریع به کودک شما انتقال یابد.

از مشکلات دیگری که ممکن است با آن ها رو به رو شوید سر وقت بودن ورود و خروج کودک از مهد است.باید این مسئولیت را بپذیرید که در تایم مشخص فرزند خود را به مهد رسانده و در زمانی مشخص نیز او را از مهدکودک ببرید.

شاید در مهد کودک به دلیل تعداد زیاد کودکان توجه کافی و تمرکز ۱۰۰درصد روی تربیت، آموزش و بازی و سرگرمی کودک شما نباشد، و دلایل زیاد دیگری که ممکن است وجود داشته باشد.

اما با انتخاب و استخدام یک پرستار کودک در منزل و با رعایت همه نکات و بررسی جوانب آن می توانید به راحتی، آرامش و پیشرفت هر چه بهتر و سریع تر فرزند خود کمک کنید. جهت مطالعه بیشتر در مورد پرستاری از کودک در منزل موسسه خدماتی هیراد اطلاعات بیشتری در این خصوص کسب نمایید.

خدمات پرستاری در شرق

نگهداری سالمند در منزل با خدمات پرستاری در شرق تهران

همه ما می دانیم نگهداری از سالمند به خصوص اگر دارای شرایط سخت و بیماری باشد، کار دشواری است. از این سو به علت مشغله و نبود فرصت نمی توانیم از آن ها به خوبی مراقبت کنیم. در این زمان ناچار به انتخاب دو راه خواهیم بود که یا سالمند عزیز را راهی خانه سالمندان کنیم و یا با استخدام پرستاری مهربان زندگی شیرینی در دوران سالمندی به آن ها هدیه دهیم.

اگرچه وجود خانه های سالمندان کمک بسیاری به مادربزرگ ها و پدربزرگ های ما می کند و همیشه پرستارانی دلسوز و متخصص کنار آن ها هستند اما وجود سالمندان در خانه حس بهتری به آن ها و حتی سایر اعضای خانواده خواهد داد.

در ادامه قصد داریم به برخی از مزایای نگهداری سالمند در منزل بپردازیم:

علاقه مندی سالمند به خانه

بهترین روش برای سالمندان مخصوصا سالمندانی که بیماری خاصی ندارند نگهداری و مراقبت از آن ها در منزل است. با استخدام یک پرستار مجرب می توانیم این علاقه مندی را درک کرده و به خواسته سالمند احترام بگذاریم.

زنده نگاه داشتن حس استقلال در سالمند

بسیاری از سالمندان حتی در دوران پیری دوست دارند استقلال خود را حفظ و در انجام امور کوچک زندگی خود حق انتخاب و اختیار داشته باشند. زمانی که سالمند در خانه خود زندگی می کند آرامش و همچنین استقلال بیشتری هم خواهد داشت.

کاهش هزینه ها نسبت به خانه سالمندان

هزینه های نگهداری سالمند در منزل با توجه به مرکز خدمات پرستاری در منزل، نوع هزینه ها و نوع خدمات متفاوت است. اما طبق تحقیقات انجام شده هزینه استخدام پرستار کمتر از هزینه های خانه سالمندان می باشد.

حس وجود در جامعه

سالمندان به علت زندگی طبق روال گذشته در منزل و کنار خانواده خود حس وجود می کنند و می توانند مانند افراد عادی در جامعه و خانواده تعامل داشته باشند.

تمرکز بیشتر پرستار سالمند

در این صورت پرستار استخدام شده فقط کارهای شخصی مربوط به یک سالمند را در محل زندگی او انجام می دهد. از این رو می تواند وقت بیشتری را در جهت مراقبت از سلامتی سالمند، دادن داروهای به موقع، شراکت در اوقات فراغت سالمند و انجام نظافت شخصی او و همچنین وظایف دیگر قرار دهد.

توجه به عواطف و احساسات سالمند

با بالا رفتن سن افراد روحیه و احساس آن ها لطیف تر و  شکننده تر می شود. از طرفی ممکن است آن ها فکر کنند که بار اضافی روی دوش اعضای خانواده هستند.

اما با استخدام یک پرستار که تمام کارهای شخصی و حتی نظافت منزل سالمند را انجام دهد دیگر این حس بار اضافی بودن آن ها را اذیت نمی کند و باعث بالا رفتن اعتماد به نفس و در نتیجه آرامش آن ها می شود.برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید بر روی گزینه های انتخاب یک پرستار همدم سالمند و همچنین خدماتی که همیار سالمند می تواند ارائه کند، کلیک کرده و مطالعه فرمایید.

ارائه تجهیزات پزشکی 

برخی از سالمندان و بیماران بعد از ترخیص از بیمارستان همچنان به تعدادی وسایل طبی در منزل نیاز دارند که می توانند با خرید یا اجاره آن تجهیزات نیاز خود را برطرف نمایند.

همان طور که می دانیم به علت مقطعی بودن استفاده از این تجهیزات، اجاره کردن آن ها مقرون به صرفه تر خواهد بود.در همین راستا مرکز خدمات بالینی هیراد این امکان را برای کاربران خود قرار داده است.این مرکز تجهیزاتی از قبیل:

  • تخت بیمارستانی
  • ویلچر ( دستی/برقی )
  • کپسول اکسیژن،
  • دستگاه اکسیژن ساز
  • ساکشن
  • مانیتورینگ
  • پالسی متر
  • تشک مواج

و دیگر لوازم را در اختیار کاربران قرار می دهد.

خدمات امور منزل و مرکز پرستاری در شرق تهران

با توجه به زندگی های امروزی، انجام امور منزل، یک فرد توانای دارای وقت کافی برای انجام اموری از قبیل شستشو، تمیزکاری، خریدهای مربوط به منزل، پخت غذا و غیره باشد را نیاز دارد.

به همین دلیل در نبود وقت برای هر یک از اعضای خانواده جهت انجام این امور و به دلیل رعایت اصول و قوانین خانه و تداخل ایحاد نشدن در روند زندگی عادی و حس آرامش در خانه ای منظم بهتر است این کارها را به دست افراد کاردان در انجام خدمات امور منزل سپرد.

و اما سخن آخر

خدمات پرستاری در شرق تهران با توجه به نیاز شما دارای شعبه هایی می باشد که نیاز به تردد از مناطق دیگر به شرق تهران نخواهید بود. کافیست با شماره تلفن‌های ما تماس گرفته و یا با نصب اپلیکیشن به راحتی با مرکز خدمات پرستاری هیراد ارتباط برقرار کرده و بعد از درخواست خدمات مورد نیاز شما، پاسخگو ۲۴ ساعت خواهیم بود.

جهت دانلود اپلیکیشن خدمات پرستاری هیراد می توانید به برنامه کافه بازار و مایکت مراجعه نماید

مرکز خدمات پرستاری در نارمک و تهرانپارس

مرکز خدمات پرستاری در منزل نارمک و تهرانپارس