سامانه تزریقات در منزل
 

سامانه تزریقات در منزل

اولین سامانه تزریقات در منزل کاملا آنلاین جهت ارائه خدمات تزریقات در منزل میباشد که تمام تعرفه تزریقات کاملا مشخص شده و پرداخت هم بصورت آنلاین با  استفاده از سیستم زرین پال میباشد.

جهت ثبت نام اولیه  فرم را تکمیل و ارسال نمایید تا در اسرع وقت و با دریافت پیامک از شما جهت ثبت نام نهایی دعوت بعمل خواهد آمد.

این سامانه الو تزریقات کاملا انلاین بوده و با ثبت درخواست کارفرما  سرویس مورد نظر برای همکاران گرامی بصورت پیامک و همچنین برروی سامانه نمایان حواهد شد که با قبول شما تمام مشخصات و لوکیشن برای شما ارسال حواهد شد .

سامانه الو تزریقات چگونه است ؟

افرادی از قبیل سالمند ویا کودک و یا هر شخصی که نیاز به تزریقات در منزل داشته باشد می تواند به راحتی با مراجعه به این سامانه و ثبت نام اولیه با گوشی هوشمند خود و سپس با مشخص نمودن ادرس دقیق و لوکیشن می تواند به صفحه نوع خدمات اعم از تزریقات عضلانی و یا وریدی ، سرم تراپی ، سونداژ ، زخم بستر ، پانسمان  و ….. دیگر خدمات دسترسی پیدا کرده و پرداخت هزینه بصورت آنلاین خواهد توانست از این خدمات در منزل استفاده نماید.

از کجا به این سامانه دسترسی داشته باشیم ؟

به راحتی خواهید توانست با سرچ در گوگول و یا  مراجعه به کافه بازار و یا مایکت  بدون هیچ گونه پرداخت هزینه دانلود نماید. این خدمات توسط کادر درمان بیمارستانی انجام خواهد پذیرد  و یا به بیان دیگر این اشخاص تمام دارای لیسانس پرستاری و یا هوشبری میباشند و دارای تجریه لازم هستند.

تزریقات در محل

خدمات تزریقات در منزل

مناطق تحت پوشش تزریقات در خانه

تزریقات در منزل در حال حاضر تمام مناطق ۲۲ گانه تهران و تمام مناطق کرج و همچنین پردیس تمام فاز ها فعال میباشد که  در حال توسعه میباشد و امیدواریم بتوانیم در تمام کشور این خدمات تزریقات در منزل را ارائه نمایم.

اهداف سامانه

اولین هدف از ایجاد این سامانه خدمت رسانی به عموم مردم بوده و در هدف بعدی استفاده از نیروهای متخصص در  رشته و تخصص خودشان در این خدمات میباشد.

سامانه تزریقات در منزل

سامانه تزریقات در منزل

Screenshot 2022 12 26 113130

سامانه تزریقات در منزل