کانال بله
کانال روبیکا
کانال سروش
کانال ایتا
کانال تلگرام

کانال خدمات پرستاری

کانال خدمات پرستاری چه کاری انجام می دهد و چیست ؟

در شرایط کنونی که تمام جامعه دارای گوشی هوشمند بوده و از فن آوری روز یعنی اینترنت بهره می برند و تمام خواسته های خود را می توانند در گوگول سرچ نموده و راهنمایی و نیاز خود را تامیین نمایند .

شرکت خدمات پرستاری در منزل هیرادجهت رفاه حال پرستاران و کارفرمایان اقادام به تاسیس کانا خدمات پرستاری در شبکه های داخلی و خارجی نموده است  .  پرستاران می توانند با ورود به این کانال ها شغل مورد نظر با شرایط خود بیابند و همچنین کارفرمایان با ورود خواهند توانست که به حدود قیمت ها نسبت به شرایط سالمند و یا کودک خود آگاهی داشته باشند.

کانال  خدمات پرستاری در شبکه های مجازی داخلی

این شرکت با تاسیس کانال در تمام  شبکه های مجازی داخلی که بدون فیلتر و به راحتی خواهید توانست عضو شوید و از اطلاعات و شرایط کارها اطلاع کنید. این شبکه ها شامل : ایتا ، سروش ، روبیکا می باشد.

کانال پرستاری در ایتا 

در ایتا شما می توانید به راحتی با دوستان خود گفتگو کنیدو کانال و گروه بسازید . شرکت خدمات پرستاری هیراد جهت ارتباط  مجازی با پرستاران و کارفرمایان اقدام به ساخت ساخت کانال نموده است  تا بتوانند هم شرایط و حدود قیمت های کارها  و هم گفتگوی مجازی با پرستاران و کارفرمایان  داشته باشد.

 کانال خدمات پرستاری در روبیکا

کانال روبیکا

کانال پرستاری در سروش

 سروش از شبکه های مجازی داخلی بوده که خواهید توانست بدون فیلتر شکن و با ینترنت نیم بها از آن استفاده کنید که با سرچ  و یا لینک  کانال به آن خواهید توانست  در  این کانال عضو شده و از اطلاعات آن استفاده نمایید.

کانال خدمات پرستاری در سروش

کانال سروش

کانال پرستاری در روبیکا

 روبیکا یک اپلیکیشن جامعه است که توانایی شبکه های مجازی مانند واتساپ واینستا گرام و تلگرام رادر اپلیکیشن جمع آوری نموده است  البته این اپلیکیشن در سال گذشته در گوگول پلی موجود بود که مورد تحریم قرار گرفت و از گوگول پلی خارج شود  ولی  در کافه بازار ومایکت موجود میباشد و دارای طرف دارهای داخلی زیادی میباشد.

کانال پرستاری روبیکا

کانال روبیکا

کانال  خدمات پرستاری در شبکه های مجازی خارجی

شرکت خدمات پرستاری هیراد در شبکه های مجازی خارجی مانند تلگرام و اینستا گرام قبل از فیلتر شدن موجود بود که در این شبکه ها اقدام تشکیل  کانال و اشتراک گذاری محتوا نموده است. ولی با توجه به فیلتر بودن توصیه نمی شود از این شبکه ها استفاده نمود.

کانال پرستاری در بله

کانال بله

کانال پرستاری در بله

پیام رسان بله  ، شبکۀ اجتماعی‌  بانک ملّی  است که هم‌زمان امکان گفتگو و پرداخت را برای شما فراهم می‌کند. و همنین بدون فیلتر شکن و با ینترنت نیم بها از آن استفاده کنید

کانال پرستاری در  تگرام

کانال تلگرام

کانال تلگرام سلامت اول
کانال  پرستاری در تلگرام 

کانال خدمات پرستاری تلگرام از شبکه های خارجی فیلتر شده می باشد که جهت ورود به این شبکه نیاز به فیلتر شکن و یا پروکسی می باشد و با توجه به این موضوع  هزینه اینترنت شما زیاد خواهد بود و به همین خاطر از شبکه های مجازی داخلی استفاده نمایید خیلی بهتر خواهد بود.

کانال پرستاری در اینستا

کانال اینستا

اینستاگرام : از شبکه های مجازی خارجی میباشد که خواهید توانست هم تصویر و هم فیلم به اشتراک بگذاریدو از این رو و با توجه به فیلتر بودن نیاز به فیلتر شکن و هزینه اینترنت خواهید بود بدین لحاظ از شبکه های داخلی استفاده نماید.

لوگو اپلیکیشن خدمات پرستاری

کانال خدمات پرستاری در بازار

اپلیکیشن اختصاصی خدمات پرستاری در منزل

شرکت خدمات پرستاری در منزل هیراد در طی این چندین سال گذشته اقدام به ساخت اپلیکیشن خدمات پرستاری اختصاصی نموده است که با این اپلیکیشن خواهید توانست نیاز خود که یافتن شغل مناسب با شرایط و محل مورد نظر خود است اقدام نماید.

این اپلیکیشن را هم چون سایر اپلیکیشن های شبکه های داخلی می توانید از کافه بازار و مایکت  بدون هیچ هزینه ای دانلود نماید و از محتوایات این اپلیکیشن اسفاده نماید .هم چنین با استفاده از این اپلیکیشن می توانید گفتگو و درخواست های خود را اعلام نماید و یا اگر احتیاج به مشاوره انلاین داشته باشید با استفاده از فرم مورد نظر راپر نماید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و راهنمایی لازم را انجام خواهند داد.

مرکز خدمات پرستاری

یک مرکز خدمات پرستاری خوب باید دارای چه شرایطی باشد ؟ یک مرکز خدمات پرستاری در مرحله اول باید ثبت شده باشد یعنی دارای شماره ثبت بوده و سپس دارای مجوز  باشد و از همه مهمتر متعهد باشد و کاملا پیگیر باشد. یک مرکز عالی از نیروهای متخصص  و متعهد و صبور استفاده نماید و کاملا مسئولیت پذیر باشد.