نماد سایت خدمات پرستاری در منزل هیراد

پرستار سالمند کیست؟

وظایف مربوط به پرستار

وظایف مربوط به پرستار سالمند

پرستار سالمند چه کسی است؟ فرسودگی بدن یکی از نشانه‌های بالا رفتن سن است. به همین دلیل، افراد مسن اغلب به مراقبت‌های پزشکی و بهداشتی بیشتری نسبت به سایرین نیازمند هستند.

در حقیقت، پرستار سالمند است که با داشتن تخصص، کار مراقبت از بیماران سالخورده را انجام می‌دهد و جزء مهمی از تیم مراقبت‌های بهداشتی و پزشکی به شمار می‌آید.

پرستار سالمند ارزان

 پرستار سالمند در حفظ کردن تحرک، استقلال و کیفیت زندگی افراد کمک شایانی می‌کند. آن‌ها آموزش دیده هستند و تا حدودی می‌توانند نیازهای سالخوردگان را پیش‌بینی کنند و با پزشکان، مددکاران اجتماعی و خانواده‌ها برای ارائه مراقبت‌های تخصصی همکاری داشته باشند. 

چنین افرادی نسبت به بیماری‌هایی که مربوط به سن و نگرانی‌های پزشکی هستند، توجه ویژه‌ای دارند. مانند: پوکی استخوان، سرطان، سکته مغزی، آلزایمر یا زوال عقلی، آرتروز، درد مزمن و…

ارتباط پرستار سالمند و مسائل روانشناختی فرد تحت درمان:

 

ممکن است سالخوردگان دچار تحرک بسیار مختصری در زندگی شخصی خود شوند، این عامل ممکن است موجب بروز احساس تنهایی، افسردگی و انزوای آن‌ها از اجتماع گردد.

 

بنابراین، سلامت روح و روان در مراقبت از بیماران سالمند به اندازه‌ی سلامت جسمی مهم و قابل توجه می‌باشد. از طرف دیگر، طبق اعلام انجمن روانشناسی آمریکا، حدود ۴ میلیون از سالخوردگان در معرض سوءاستفاده و بی‌توجهی هستند و پرستار مربوز به سالمند است که می‌تواند به عنوان یک مدافع برای آن‌ها کار کند و منابع موردنیازشان را فراهم نماید.

 

 ( پرستار سالمند یکی از افرادهای بسیار مهم بخش پزشکی محسوب می‌شود)

 

شرایط برخورد پرستار

چگونه می‌توان به یک مراقب سالمند تبدیل شد؟

 

افرادیکه چنین موقعیتی را انتخاب می‌کنند، باید نسبت به این تخصص تجربه و علاقه‌ی کافی داشته باشند، زیرا این بیماران هر کدام چالش‌های مختص به خود را دارند و برای رفع آن‌ها نیاز به مجموعه‌ای از مهارت‌ها است.

 

همچنین، باید در نظر داشته باشید که روند پیری در افراد، متفاوت است. به طور مثال برخی از بیماران سالخورده تا حدودی راضی و خشنود هستند، اما برخی دیگر ممکن است به خاطر ازدست دادن جوانی و سلامتی‌شان ناراحت، ترسیده یا عصبانی باشند.برخی از سالمندان هم دچار بیمارهای خاص میباشند که پرستار باید دوره های خاصی مثل  سوند – گاواژ – ساکشن و غیره را دیده باشد تا بتواند به سالمند کمک لازم را انجام دهد.

قیمت پرستار سالمند در منزل تهران

در کل پرستار مربوط به سالمند باید ابتدا شخصیت خودش را در این زمینه ارزیابی کند و با یک میل واقعی برای کار با بیماران سالخورده، صبور، همدل و دلسوز باشند.

 

وظایف مربوط به پرستار سالمند در منزل:

 

پرستار سالمند اغلب در مراکز بهداشتی و درمانی مشغول به کار است، مانند: بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها. علاوه بر موارد گفته شده، آن‌ها می‌توانند در:

 

 فعالیت داشته باشند.  

پرستار سالمند در منزل تهران

شما میتوانید با دانلود اپلیکیشن خدمات پرستاری هیراد در اپلیکیشن پرستار خود را استخدام کنید و دیگر نگران هدر رفتن زمان خود نباشید و در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنید.شما میتوانید با این کار پلی از اعتماد را بنا کنید که این اطمینان را میدهیم در مورد کادر آموزش دیده و ماهر خودشما به بهترین پرستار خود دست پیدا کنید . 

شرکت پرستاری سالمند

همچنین می توانید این اپلیکیشن را از همین سایت و یا صفحه های مجازی همچون کافه بازار و مایکت ویا اینستا گرام دانلود نماید و براحتی پرستار مورد نظز خو را با شرایط سالمند خو دسترسی داشته باشید.

 

خروج از نسخه موبایل