پرستار سالمند در خانه

طبق گفته سازمان آمار کشور بیش از ۸ میلیون از جمعیت کشورمان را افراد سالمند تشکیل می دهد .

افراد سالمند  از توانایی کمتری نسبت به اشخاص دیگر در  جامع برخوردارند ، این افراد نسبت به سن و بیماری هایی که بر اثر کهولت سن ایجاد می شود نیازمند پرستار می باشند .

در بیشتر موارد افراد خانواده به خاطر مشغله کاری نمی توانند به درستی و با حوصله به سالمند خود رسیدگی کنند .

در بعضی از موارد نیز نا خواسته افراد خانواده فعالیت هایی را انجام میدهند که به سالمند آسیب پزشکی و روحی وارد می شود .از این سو سالمند احتیاج به پرستار دارد.

 نگهداری از سالمند در منزل

پرستاری  به دو دسته تقسیم می شوند که در قسمت درباره ما به آن پرداخت شده است

در زمینه پرستار سالمندان در منزل

پرستاران به سالمند در زمینه های مختلفی خدمت رسانی می کنند که عبارتند از :

  • انجام امور شخصی (مسواک زدن ، استحمام ، تعویض پوشاک و ……. )
  • آشپزی برای سالمند
  • نظافت منزل سالمند
  • خرید مایحتاج زندگی
  • ماساژ سالمند
  • هم صحبتی و همدلی با سالمند

پرستار سالمند در منزل تهران

پرستار سالمند در منزل تهران باید با حوصله و صبور باشد تا بتواند سالمند را درکارهایش به درستی یاری رساند ، زیرا سالمند با افزایش سن کم حوصله می شوند و بد رفتاری با سالمند می تواند به آن ها آسیب جدی وارد کند .

نگهداری از سالمند در منزل

نگهداری از سالمند توسط پرستارسالمند بصورت شبانه روزی و یا روزانه میباشدکه در شبانه روزی پرستار در طول هفته از سالمند نگهداری میکند و فق در هر هفته ۲۴ ساعت مرخصی یا بهتر بگویم استراحت مینماید.پرستار در منزل بصورت روزانه به این شکل میباشد که در هر روز کاری بصورت ۸ ساعت به سالمند خدمت رسانی میکند .

پرستاری در منزل تهران

گاهی از کارفرمایان بیش از ۸ ساعت نیاز دارند و به همین جهت بیش از ۸ ساعت نیاز به پرستاری در منزل دارند . که با هماهنگی لازم و رضایت پرستار این کار امکان پذیر میباشد.

خدمات پرستاری هیراد با اعزام پرستار در منزل این اطمینان را به شما می دهد که با یاری پرستاران خود شرایط مطلوب و آرامی را محیا سازد .این مرکز پرستاری بصورت ۲۴ ساعت انلاین بوده وکارفرمایان می توانند از طریق تماس تلفنی مشکل خود را حل نمایند.

خدمات پرستاری در منزل

خدمات پرستاری در منزل

خدمات پرستاری

خدمات پرستاری هیراد این تضمین را به شما می دهد که نسبت به شخصیت سالمند شما پرستاری را انتخاب نموده تا باعث تقویت  روحیه سالمند شما شود .

نگهداری از سالمند در منزل یکی از کارهای دشواری می باشد که نیاز به افرادی با تجربه و با حوصله است که پرستار در زمینه نگهداری از سالمند علاوه به تجربه مناسب و اطلاعات کافی جهت نگهداری از سالمند باید دارای ایمان و امانت دار خوبی باشدو همچنین پرستار باید اندکی اطلاعات پزشکی داشته باشد تا در مواقع ضرروی بتواند به سالمند کمک نماید.پرستار در منزل یا پرستار سالمند به شئونات اسلامی باید دقت داشته باشد.

قیمت پرستار سالمند

خدمات پرستاری هیراد

پرستارسالمندان بصورت کلی به چند دسته تقسیم میسوند :

۱- همدم : پرستار بصورت یک همدم کنار سالمند بوده و جهت نگهداری های ابتدائی از جمله مراقبت از افتادن هنگام راه رفتن و همچنین کمک کردن برای استحمام و پختن و کمک به خوردن غذا به سالمند میباشد

۲- مراقب : پرستاری میباشد که کمک های اولیه را انجام میدهد و به سالمند رسیدگی مینماید و از جمله کارهای که انجام میده تعویض پوشاک – گرفتن فشار خون – چک کردن قند و همچنین تب سالمند و کمک برای راه رفتن چه با واکر و یا ویلچر نام برد.

۳- پرستار: منظور از پرستار شخصی است که موفق به دریافت لیسانس پرستاری و گذراندن دورهای تخصص بوده و به سالمندانی   که کارهای تخصصی از جمله ساکشن – گاواژ -سوند – تزریقاتای سی یو – پگ و غیره نیاز دارند کمک می نماید

جهت جستجوی پرستار مناسب می توانید از اپلیکیشن خدمات پرستاری هیراد استفاده نماید که در وقت و زمان خود صرفه جویی کنید


جهت استخدام پرستار کلیک کنید