وام و تسهیلات پرستاری : خدمات پرستاری هیراد در این شرایط کرونایی به فکر نیرو های وفا دارش است و اقدام به یاری رسانی و پرداخت وام و تسهیلات به صورت قرعه کشی نمونده است. این وام و تسهیلات پرستاری بدون سود و کارمزد پرداخت میشود.چنانچه به وام نیاز دارید شرایط وام را مطالعه کنید و فرم زیر را تکمیل نماید.

هدف از طرح وام و تسهیلات پرستاری

این شرکت جهت رفاه حال پرستاران گرامی و با در نظر گرفتن شرایط کرونایی موجود و همچنین شرایط سخت اقتصادی تصمیم گرفته است که با هماهنگی پرستاران و دست به دست دادن همه ای دوستان گرامی اقدام به وام و تسهیلات پرستاری بصورت قرعه کشی ماهیانه یا هفتگی نمایید به طوری که این وام و تسهیلات پرستاری بدون سود بوده و بدون کارمزد میباشد.

و اینکه از تاریخ قرعه کشی هر ماه هر کدام از دوستان باید قبل از تاریخ مبلغ مورد نظر را به شرکت پرداخت نمایند در صورتی دیر کردن در آن قرعه کشی لحاظ نخواهند شد.اگر دوستان و همکاران گرامی دست به دست هم دهند میتوانند با این طرح خدا پسندانه مشکل کوچکی از بار دوستان گرامی بردارند.پس همکاران گرامی که نیازمند وام و تسهیلات پرستاری میباشند باید فرم ذیل  را تکمیل نموده و منتظر اعلان بعدی از سوی شرکت باشند . همچنین اعلان های بعدی از طریق اپلیکیشن خدمات پرستاری هیراد خواهد بود پس هر چه سریعتر جهت نصب اپلیکیشن اقدام نماید.

شرایط وام و تسهیلات پرستاری

  1. داشتن سابقه همکاری با شرکت خدمات پرستاری هیراد (اولویت)
  2. داشتن مدارک شناسایی در شرکت هیراد
  3. انجام مراحل احراز هویت در شرکت خدمات پرستاری هیراد

مدارک وام

  1. اصل قول نامه و یا سند خانه (یک کپی از آن)
  2. چک یا سفته برای ضمانت
  3. برگه اشتغال به کار با تعیین  پایه حقوق (کسانی که با این شرکت کار نمیکنند)
  4. اصل  شناسنامه و یا کارت ملی
نحوه ثبت نام و همکاری با خدمات پرستاری هیراد

در سه صورت خواهید توانست ثبت نام  اولیه را انجام دهید :

۱-تماس تلفنی

تماس با تلفن های شرکت و اعلام شرایط خود و شماره تلفن  می توانید ثبت نام نماید

۲- اپلیکیشن خدمات پرستاری هیراد 

با مراجعه به همین سایت و یا دانلود ااز وب گاه های مجازی همچون بازار و مایکت خواهید توانست ثبت نام و کلیه کارهای موجود را به روز مشاهده نماید .

۳- وب اپلیکیشن 

وب  اپلیکیشن را به همان صورت اپلیکیشن خواهید توانست ثبت نام نماید .

وام و تسهیلات پرستاری