معرفی سامانه الو تزریقات در منزل

پس از یک دهه این شرکت به فکر این افتاد که خدمات جدیدی به سالمندان و بیماران را در منزل ارائه نماید و این خدمت تزریقات در منزل به صورت آنلاین می باشد . سالمندان و یا بیمارانی که جهت تزریقات ، سوند ، سرم تراپی و ….. نیاز داشته باشند به راحتی  خواهند توانست از این سامانه استفاده نمایند .

چه اشخاصی در سامانه الو تزریقات فعالیت می کنند ؟

این سامانه جهت بهترین خدمات به سالمندان و بیماران در طی چندین سال اقدام به جمع آوری اطلاعات از پرستارانی که در بیمارستان ها مشغول هستند در این سامانه جمع آوری نموده است  و این بدین مفهوم اشخاصی که این خدمات می دهند دارای تحصیلات دانشگاهی و تجربه فعالیت در بیمارستان ها را دارند . بنابراین اشخاصی که درخواست این خدمات را دارند اطمینان داشته باشند که این افراد دارای تجربه کافی هستند . در این سامانه پس از ثبت درخواست مدارک این  متخصصین که در این سامانه بارگذاری شده است را رویت خواهند نمود .

نواحی فعالیت این سامانه

در حال حاضر این سامانه در کلیه مناطق تهران و کرج و همچنین پردیس  فعال میباشد و ساکنین این مناطق خواهند توانست از این خدمات بهره ببرید.

نحوه ثبت در خواست در سامانه الو تزریقات در منزل

بعد از دانلود این سامانه ابتدا خدمت مورد نظر را انتخاب نموده و سپس بعد از ثبت نام با شماره تلفن همراه و نام نام خانوادگی خود و دریافت کد فعالیتی که از طریق پیامک برای شما ارسال میشود .

سپس خواهید توانست با وارد کردن آدرس و لوکیشن مورد نظر خود و جنسیت سالمند و بیمار خود را مشاهده و همچنین جنسیت متخصص خود را ثبت نموده و مبلغ خدمت مورد نظر را مشاهده و بعداز پرداخت  در مرحله بعد از تایید نزدیکترین متخصص  برای شما تاخصیص خواهد یافت در این مرحله شما متخصص خود و مدارک شناسایی و تحصیلی وی را مشاهد خواهید نمود . اگر چنانچه متخصصی خدمت شما را تایید نکرد وجه شما عودت عینا عودت داده خوداهد شد.

سامانه الو تزریقات در منزل

تزریقات در منزل

خدمات سامانه الو تزریقات در منزل

۱-تزریقات : به دوصورت عضلانی ووریدی و یا زیر پوستی  نسبت به نوع تزریق و با توجه به تجویز پزشک انجام می پذیرد.

۲- سرم تراپی : در انواع مختلف نمکی ، قندی ، رینگر و …. میباشد که با توجه به شرایط بیمار و با تجویز پزشک صورت می گیرد که ممکن است همراه با تزریق داخل سرم باشد.

۳- سوند : بیمارانی که مشکل جهت دفع ادرا دارند از سوند استفاده میشود که فقط تا ۱۵ روز قابل نسب میباشد و باید بعد از آن بعلت   جلوگیری از عفونت تعویض گردد. سوند دارای انواع مختلف میباشد سوند فولی ، سوند نلاتون ، سوند کاندم شیـت ، سوند دابل جی ،سوند بسکت رتریوال ، کانتر سیستوکت  که دارای سایز بندی از ۸ تا ۱۸  و رنگ بندی میباشند.

۴-پانسمان :  از خدماتی که در این سامانه ارائه میگردد تعویض پانسمان و همچنین کشیدن بخیه میباشد که توسط متخصصین و کاملا استریل انجام خواهد پذیرفت.

۵- انما : انما یا همان تنقیه جهت پاک سازی روده بزرگ از فضولات از یبوست و همچنین جهت عمل های جراحی انجام می پذیرد.

۶- ساکشن : مواقعی که ریه دچار عفونت و دارای خلط شده و بیماربه سختی تنفس میکشد از دستگاهی به نام ساکشن به بیمار کمک می کنند ومجرای دهان و ریه را از این عفونت ها می زدایند

۷- زخم بستر: بیمار و یا سالمندانی که توانایی حرکت ندارند و مدتی در بستر می مانند سلول های بدن دچار مردگی و بعد از عفونت  دچار زخم بستر میگردند که احتیاج به رسیدگی زیاد دارد که باید توسط فرد متخصص انجام پذیرد .

۸-علائم حیاتی : شامل دما ، تنفس ، نبض و فشار خون میباشد که از علائم اولیه میباشد که هر کدام مهم میباشد برخی از خدمات دیگر مانند قند خون ، سطح اکسیژن خون و…. در این خدمت کنجانده شده است .

۹- باز کردن گچ : افرادی که باعث شکستگی استخوان هستند و پزشک اقدام گچ گرفتن اعضا شده است جهت باز کردن گچ در منزل متخصصین ما به شما کمک خواهند نمود.

۱۰- کشیدن بخیه : بعد از هر عمل جراحی و یا اسیب دیدگی اعضا بدن در حادثه که منجر به بخیه شده است نیاز به کشیدن بخیه میباشد البته برای جراحی داخلی از بخیه های استفاده میشود که جذب بدن میگردد.

۱۱- ان چی تیوب : بیمارانی که با مشکل بلع غذا مواجه میشوند از طریق بینی یک لوله سلیکونی وارد معده میشود که از این طریق به بیمار غذا داده خواهد شد و برای مدت طولانی می توان استفاده نمود.

۱۲- تست کرونا  : در مواقع پیک کرونا نیاز به تست اگر نیاز داشتید از این خدمت می توانید استفاده نماید و نتیجه را درب منزل و یا از فضای مجازی دریافت خواهید نمود.

تزریقات در محل

خدمات تزریقات در منزل

تعرفه تزریقات در منزل

به  علت شرایط اقتصادی و تورم موجود در جامعه و نوسانات قیمت این شرکت تعرفه تزریقات در منزل را مشخص نموده و در سامانه قرار داده است و مزیت آن این میباشد که از حالت چند نرخی خارج میشود و کارفرما قبل از درخواست خود می تواند تعرفه قیمت ها را مشاهده و پرداخت نماید تا دچار تداخل از نظر قیمت تعرفه ها نگردد. تعرفه قیمت ها معمولا هر شش ماه  بازبینی حواهد شد.

از کجا دانلود کنیم ؟

سامانه الو تزریقات را از فضای مجازی مانند کافه بازار و مایکت و لینک مستقیم الو تزریقات در منزل خواهید توانست دانلود کنید و تزریقات در منزل خود را توسط متخصصین ما انجام دهید. شرکت خدمات پرستاری هیراد  از تمام کسانی که  در این سامانه از این خدمات استفاده می نمایند خواهشمند است که نظرات خود را جهت بهبود خدمات در کافه بازار و مایکت ارائه نمایند تا ما را در خدمت رسانی بهتر یاری نمایند.

خدمات پرستاری

ارائه کلیه خدمات پرستاری اعم از تزریقات در منزل ، نگهداری سالمند ، مربی کودک ، پرستار کودک ، امور منزل را شامل میشود.

سامانه الو تزریقات در منزل

تعرفه تزریقات در منزل