نماد سایت خدمات پرستاری در منزل هیراد

خدمات آزمایشگاهی در منزل

اعزام نیروی آزمایش در منزل

ازمایش در منزل

خدمات آزمایشگاهی در منزل راه حل نیاز امروزه جامعه ماست. سرتان شلوغ است و وقت رفتن به آزمایشگاه را ندارید؟ ترافیک شهر مانع رفتن شما به آزمایشگاه می شود؟ باید برای انجام یک آزمایش ۵ دقیقه ای تایم طولانی تری را در آزمایشگاه باشید تا نوبت به شما برسد؟ بیمار هستید و نمی توانید رانندگی کرده تا به آزمایشگاه برسید؟ نمی توانید فرزند خود را در منزل تنها گذاشته و به آزمایشگاه بروید؟ در محل کارتان هستید و اجازه مرخصی برای رفتن به آزمایشگاه را ندارید؟ فرد سالمند در خانواده را نمی توانید به آزمایشگاه ببرید؟

و ممکن است چندین مشکل دیگر داشته باشید و آن ها مانع رفتن شما به آزمایشگاه ها باشند.

نمونه گیری در منزل

خدمات آزمایشگاهی در منزل

یکی از خدماتی که مراکز خدمات درمانی و بهداشتی ارائه می دهند اعزام نیروی آزمایش در منزل است تا در اسرع وقت، بدون اتلاف انرژی و زمان نمونه گیری از شما انجام پذیرد و نمونه به مرکز آزمایشگاهی ارسال تا نتایج آن آماده شده و برای شما ارسال گردد.

فرد نمونه گیر آزمایش باید دارای چه تحصیلاتی باشد؟

فردی که کار نمونه گیری جهت آزمایش در منزل را انجام می دهد بایستی دارای تحصیلات حداقل فوق ديپلم علوم آزمايشگاهی يا رشته های مرتبط مانند بهياری، پرستاری، مامايی یا تکنيسين اتاق عمل باشد.خدمات آزمایشگاهی در منزل باید توصت فردی دوره دیده و با تحصیلات مرتبط انجام پذیردکه شرکت  خدمات پرستاری هیراد دارای این افراد میباشد.

نیروی اعزامی از طرف خدمات پرستاری می بایست چه نکاتی را رعایت کند؟

ارائه خدمات آزمایشگاهی در منزل چه مزایایی دارد؟

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی زندگی افراد راحت تر شده اما شلوغی و ترافیک شهر از طرفی تردد افراد را بسیار سخت کرده است. از این رو رفتن به مراکزی مانند آزمایشگاه ها در شهرهای بزرگ و پرتردد ممکن است باعث اتلاف وقت و انرژی آن ها شود. همچنین در معرض قرارگیری طولانی مدت ترافیک، باعث بیماری ناشی از آلودگی هوا خواهد شد.خدمات پرستاری  هیراد می تواند در این زمینه به شنا کمک نماید.

از طرفی بسیاری از سالمندان توان بیرون رفتن از منزل را ندارند و جهت انجام کارهای درمانی و آزمایش و غیره بهتر است افراد متخصصی در منزل آن ها را یاری کنند.

والدینی که نیاز به آزمایش دارند ممکن است نتوانند فرزند خود را در خانه تنها گذاشته و یا او را با خود به آزمایشگاه ببرند.

گاهی اوقات محل کار افراد و ساعت کاری آن ها به صورتی است که امکان گرفتن مرخصی و رفتن به مراکز درمانی و آزمایشگاه ها برایشان مقدور نخواهد بود. در این صورت با یک تماس می توانند در محل کار خود و در کمتر از ۵ دقیقه کار نمونه گیری جهت تست و آزمایش را انجام دهند.

اعزام نیروی آزمایش در منزل برای زنان باردار، کودکان، افراد معلول، افرادی که با تازگی عمل جراحی انجام داده اند و اصولا رفت و آمد، باعث صدمه دیدن به آن ها می شود بسیار مناسب است.

نحوه ثبت نام درخواست، جهت اعزام نیروی ازمایش در منزل

با توجه به ایجاد این نوع مراکز که کار خدمات درمانی و بهداشتی از جمله اعزام پرستار و کمک بهیار در منزل، اعزام پرستار به بیمارستان و همیار بیمار به بیمارستان جهت مراقبت از بیمار، اعزام نیروی خدماتی به منازل، اعزام آمبولانس، اعزام افراد نمونه گیر جهت آزمایش، اجاره تجهیزات پزشکی و … انجام می دهند. نحوه برقراری افراد نیز با این مراکزخدمات پرستاری بسیار مهم است. تا بتوانند به راحتی و شبانه روزی از این خدمات استفاده کنند.

خدمات پرستاری

لذا می توانند از طریق سایت ها، اپلیکیشن ها و شماره تلفن های این مراکز خدمات پرستاری با کارشناسان تماس گرفته و نوع خدماتی که می خواهند دریافت کنند را به اطلاع آن ها برسانند.جهت دانلود اپلیکیشن به برنامه کافه بازار و یا مایکت مراجعه نماید.

استفاده از این خدمات آزمایشگاهی در منزل برای چه افرادی توصیه می شود؟

البته که این نوع خدمات برای همه افراد قابل انجام است. اما برای افراد زیر ضروری تلقی می شود:

چه نوع آزمایش هایی در منزل قابل انجام هستند؟

آیا باید قبل از گرفتن آزمایش، ناشتا باشیم؟

در تمام آزمایش هایی که از افراد گرفته می شود لزوماٌ نباید ناشتا بود. اما در برخی از تست ها برای تعیین جواب درست و بدون خطا بایستی فرد ناشتا باشد. در این قسمت لیستی از این آزمایش ها را برای شما آماده کرده ایم:


سفارش آزمایش در منزل

خروج از نسخه موبایل