پرستاری از سالمند در تهران

پرستاری از سالمند در تهران از شغل های بسیار ظریف و پرمسئولیت و در عین حال پرارج است. پرستار باید بیمار را بر خوردن غذا مجبور نسازد، چیزی نزد وی نخورد، و هنگام خواب او، مراعات حالش را بکند.

کوشش بنماید که بیمار خوابی آرام داشته باشد. در دین مبین اسلام و گفتار پیشوایان معصوم علیه السلام سفارش شده است. هم چنین شایسته است پرستار، در کنار تخت بیمار بنشیند و او را دلجویی دهد. پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله وسلم فرمودند: «کسی که به دیدارِ مریض رفته است، زمانی که کنار او می نشیند، رحمت الهی او را فرا می گیرد».

پرستار از سالمند

نگهداری از سالمند در تهران

وقتی صحبت از مراقبت و پرستاری از سالمند در تهران به میان می آید، ۲ گروه از سالمندان مدنظر قرار می گیرند؛ سالمندانی که توان مراقبت از خود را دارند و سالمندانی که نیازدارند خانواده یا یک پرستار از آنها مراقبت کند. در هر دو حال، اطلاعات و آگاهی سالمند و مراقبان آنها برای حفظ سلامت و ارائه هرچه بهتر خدمات ضروری است اما یک نکته مهم دیگر هم وجود دارد؛ اینکه اگر قرار است فردی را برای مراقبت از سالمندان استخدام کنیم، آن فرد چه خصوصیاتی باید داشته باشد.

مرکز خدمات پرستاری از سالمند در تهران

شرکت خدمات پرستاری هیراد که در این زمینه فعالیت مینماید در چند شعبه از جمله شمال تهران ، شرق تهران و غرب تهران شعبه داشته که با ورود به صفحه تماس با ما به راحتی میتوانید به شماره تماس این شعب دسترسی داشته باشید و همچنین داخل اپلیکیشن هم تافنهای تماس موجود میباشد.

شرکت  خدمات پرستاری هیراد با داشتن نیروی با تجربه و مسئولیت پذیر تمامی خدمات مراقبت و پرستاری از سالمندان را در منزل انجام می دهد. این خدمات شامل پرستاری از سالمند در منزل ، پرستاری از کودک در منزل ، فیزیوتراپی در منزل ، پرستاری از بیمار و مریض در منزل ، همراه بیمار در بیمارستان و درمانگاه ، گفتار درمانی در منزل و سایر خدمات در منزل می باشد.

خدمات پرستاری

اهمیت رفتار پرستار سالمند و چگونگی نگهداری از سالمند در منزل و تجارب او موجب می شود تا سالمند بتواند در شرایط خوب با آرامش در محل سکونت سالمند نگهداری شود.
مراقبت سالمند در منزل هر چقدر هم که سخت باشد، اولویت کار قرار می گیرد. سالمند ممکن است کمی تند خو باشند و پرستار سالمند باید با یک رفتار خوب و آرامش کامل از سالمند مراقبت نماید .

نگهداری و پرستاری سالمند

پرستاری از سالمند در تهران

پرستار سالمند 

پرستار سالمند به نکاتی مهمی همچون فشار خون – ضربان قلب – قند خون – اکسیژن خون و غیره با دقت داشته باشد این موارد از نظر پزشکی بود و موارد دیگر هم هست که پرستار سالمند باید دقت نماید

مواردی همچون مراقبت راه رفتن – تغذیه ، زمان دادن دارو ، استحمام ، تعویض ایزی لایف  و رژیم غدایی و غیره دقت کافی را داشته باشد.پرستار سالمند باید کاملا دلسوز بوده و با ایمان و عشق علاقه خدمت نماید و سالمند همچون کودک میباشد و رسیدگی هم باید با دقت انجام گیرد. پرستار سالمند در چند شیفت مختلف خدمت رسانی میکند.

روزانه ، که همانطوری که از نامش پیدا هست کاملا مشخص بوده بصورت ۸ ساعت در روز و گاهی کمتر و یا بیشتر خدمت میکند.شبانه روزی ، بصورت شبانه روزی در خدمت سالمند بوده و فقط هفته ای ۲۴ ساعت استراحت مینماید. مقطعی، که در بعضی از مواقع که خانواده ها احتیاج به کمک در مورد سالمند خود دارند خدمت خواهند کرد.

جهت سهولت در پیدا کردن یک مراقب  خوب از سالمنداتان میتوانید با مراجعه به اپلکیشن خدمات پرستاری هیراد به بهترین مراقب دسترسی داشته باشید . این اپلیکیشن را می توانید از همین سایت و یا کافه بازار و همچنین از مایکت دانلود نماید.


استخدام پرستار

پرستاری از سالمند در تهران

نگهداری از سالمند