تماس با ما

شرکت پرستاری هیراد با انجام تمهیدات خاصی در ۲۴ ساعت شبانه روز در تمامی شعبات پاسخگو تمامی سوالات و سرویس های مورد نیاز شما می باشد

باما در ارتباط باشید

به چندین روش خواهید توانست با ما در تماس باشید

۱ + ۶ = ?

ارتباط با خدمات پرستاری هیراد

تهران، تهرانپارس ، خیابان تیرانداز

۷۶۷۰۳۰۵۸ (۰۲۱)

[email protected]

خدمات پرستاری هیراد در ایام تعطیلات مانند شهادت ها ، عید های باستانی و ……. نیز پاسخ گو شما عزیزان می باشد .

خدمات پرستاری هیراد با استفاده از پرسنل دفتری و پرستاران با تجربه خود این تضمین را به شما می دهد که به درخواست های شما سریع پاسخ دهد و شما از خدمات نگهداری و مراقبتی و خدمات پشتیبانی قوی بهره مند شوید

شرکت پرستاری هیراد توانسته است با افراد با تجربه تمامی امکاناتی را که در بیمارستان های تخصصی در اختیار اشخاص قرار می دهند را برای آسایش شما عزیزان پیاده سازی کند.کادر پرستاری خدمات پرستاری هیراد تایید شده و با مدارک پرستاری معتبر هستند که شما عزیزان میتوانید به راحتی هر چه بیشتر به ما اعتماد کنید.

 پرستاری و نگهداری سالمند در منزل

پرستاری کودک در منزل

اعزام نیروی انسانی جهت انجام امور منزل

فروش و اجاره تجهیزات پزشکی در منزل

گرفتن آزمایش های خونی و نمونه برداری در منزل

اعزام پزشک در منزل

پرستاران عزیز برای ثبت نام و مشاهده کار ها می توانند از طریق اپلیکیشن خدمات پرستاری هیراد و یا با شماره تماس شرکت پرستاری هیراد ثبت نام خود را انجام دهید و یا می توانید از فرم زیر برای ثبت نام در بخش پرستاری استفاده نمایید

همچنین شما عزیزان علاوه بر شماره های تلفن مرکز پرستاری می توانید  از طریق کانال های ارتباطی مانند پیج تلگرام،اینستاگرام و همچنین اپلیکیشن از کارها مطلع شوید و از آخرین اخبار و کارها پرستاری مطلع شوید.

شما می توانید جهت عضویت و اطلاعات بیشتر درباره شماره تلفن های مرکز پرستاری و همچنین با کلیک روی لگو پیام رسان ها  در آن عضو شوید و با استفاده و دانلود اپلیکیشن و ثبت نام در اپلیکیشن درخواست پرستار و همچنین کار های مورد نظر خود را مشاهده کنید.

راه ارتباطی مجازی ما

با چند روش  می توانید با ما ارتباط حاصل نماید :

۱- تماس با ما از طریق تلفن

۲- از طریق اپلیکیشن

۳- سایت

ینابراین از طریق تلفن می توانید با ما ارتباط داشته و از طریق اپلیکیشن و سایت بصورت انلاین درخواست خود را اعلام نماید .

دنبال کار پرستاری

نیازمند کار پرستاری

اپلیکیشن خدمات پرستاری را از کجا دانلود کنم؟

اپلیکیشن پرستاری هیراد را می توانید با مراجعه به صفحه  اپلیکیشین خدمات پرستاری هیراد یا مراجعه به وب گاهای مجازی همچون  برنامه کافه بازار و یا مایکت می توانید دانلود بفرمایید و مورد استفاده قرار دهید. این اپلیکیشن دارای بخش های مختلفی مثل : کارهای پرستاری، استخدام پرستار ،آزمایش درمنزل ، شماره تماس خدمات پرستاری، لوکیشن شرکت و ….. میباشد.با این اپلیکیشن به راحتی خواهید توانست بصورت انلاین از خدمات ما اطلاع حاصل نموده و به این خدمات دسترسی خواهید داشت.

کانال خدمات پرستاری

کانال ایتا خدمات

شعب خدمات پرستاری هیراد

شرکت پرستاری هیراد دارای سه شعبه میباشد. شعبه شمال شامل مناطق ۱ و۲ و۳ و ۵ بوده و شعبه غرب شامل مناطق ۵ و ۹ و ۱۰ و شعبه شرق شامل مناطق ۴-۷-۸-۱۳ میباشد . البته ناگفته نماند که در سراسر تهران بزرگ جوابگو بوده . آماده پاسخگوی به شما عزیزان میباشد.

خدمات پرستاری هیراد در این دوران کرونا جهت رفاه حال شما عزیزان با تمام توان آماده خدمت رسانی خواهد بود. این شرکت خدمات پرستاری از شما خواهشمند است اگر کم و یاکاستی در مراحل خدمت رسانی از سوی پرسنل و پرستاران گرامی مشاهده نمودید لطفا با شماره تماس خدمات پرستاری ارتباط حاصل نماید تا ما بتوانیم با یاری شما مشکلات را مرتفع نمایم . خدمات پرستاری هیراد در خدمت سالمندان و کودکان میباشد .

سرمایه ما دستان پر مهر شماست

تماس با ما

شماره تماس خدمات پرستاری